Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eminent EM7080 1 TB 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wubels 08-08-2012
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

Erg goede mediaspeler. Inmiddels meer dan een jaar in mijn bezit. Speelt tot nu toe elk formaat af.
Ook het douwloden van nzb’s gaat super zelfs met de Wi-Fi stik
Nog een paar minpuntjes:
- soms wel iets trage reactie met de afstandsbediening.
- Soms lijkt het of de afstandsbeding niet reageert en vervolgen ben je zomaar drie stappen verder
- jammer dat de Nederlandse “gemist ” sites hier niet meer op werken
- helaas zit er geen aansluiting voor de Wi-Fi usb stik aan de achter kant. Nu is de stik altijd aan de voor kant te zien

sudesh67 11-08-2011
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

Dit spul is gewoon super. Ik heb geen 10 gegeven omdat er niemand bij mij thuis is geweest om de boel aan te sluiten!
De service is ook geweldig! Support van heer Jan Hu is uitmuntend, deze vent weet niet alleen echt alles over 'zijn' spullen maar legt het ook prima uit per mail.
Een minpuntje, telefonische support kost je €0.45 per minuut, dat is heel jammer.
Maar zoals ik al zei, support per mail is goed, duidelijk en snel.
Niet meer verder zoeken, deze speler is meer dan het geld waard!

Skip66 31-12-2010
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

Na veel uitzoeken heb ik uiteindelijke dit apparaat gekocht. Dit n.a.v. reviews op deze site en bij andere sites.
De installatie is niet altijd even gemakkelijk. Ik moest hem eerst up-daten. Dit ging niet vanzelf maar via een programma welke ik moest downloaden via de een site van Tweakers. Daarna werkte alles perfect.
Jammer dat niet alles duidelijk is omschreven wat nu wat betekend in het configuratie scherm.

Het apparaat speelt alles af. Ook het communiceren met mijn draadloze laptop gaat perfect. Ook het downloaden via NZB gaat goed. Alleen het delen met Windows Media Player is nog niet gelukt.

M.a.w. een echte aanrader.

janz 29-09-2010

Geweldig apparaat
Gelijk downloaden met NZB nieuwsgroepen. Je pc hoeft niet meer aan...

Goed bedienbaar met afstandsbediening en ook vanaf je eigen pc.

ondersteuning is goed op allerlei forums.

het is wel wat lastig om alles goed ingesteld te krijgen. Maar laat je daardoor niet weerhouden. Want als alles draait, dan heb je er geweldig veel plezier van
JAn

marcel hoi 26-05-2010
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

Is 6 mnd im=n mijn bezit geweest met redelijk tot goede tevredenheid, hij begon alleen de laatste 2 weken steeds meer herrie te maken zowel de ventilator als de hardeschijf, geluid kwam zelfs boven het geluid van de tv uit dus erg vervelend.
terug gegaan naar de makro waar ik helaas te horen kreeg ukrijgt u geld terug want reparatie is duurder en zo was ik in een oog wenk me media player kwijt.
ps wel erg netjes van de makro geen moeilijk gedoe.

Dinky_4ever 13-03-2010
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

Yes!! Ik heb de EM 7080 uiteindelijk dan toch aangeschaft, meteen samen met de EM4576 WiFi USB adapter.
Uiteraard als eerste meteen de laatste firmware erop gezet.
Wat is dit een machtig mooi apparaat. Installatie gaat vrij eenvoudig.
Ga eens goed uitzoeken wat ie allemaal kan afspelen. In elk geval werden mijn foto's en MP4 filmpjes prima vertoond.
Maar het aardige vind ik toch wel de vele extra mogelijkheden, zoals de NZBGet en de BitTorrent download. Werkt allemaal schitterend (dus ook draadloos!).
Lekker snuffelen op YouTube, FlickR etc., weerkanaal en ga zo maar door. Prachtig allemaal en HD is ook echt HD!
Wat ook mooi is, is dat Eminent zich als actieve speler opstelt in de diverse fora die er over dit apparaat zijn. Je raakt niet uitgelezen.
Super! Een erge happy user.

Pim100 07-02-2010
Geschreven voor: Eminent EM7080 1 TB 1000 GB

TOP Mediaspeler!! Wel even de firmware updaten, dan ziet alles er beter uit. Ook even de HDD formatteren om de SAMBA-server actief te maken. Daarna kun je hem zeer eenvoudig via verkenner benaderen om er files op te zetten.
Hij speelt echt alles af en helemaal vloeiend. Ook het geluid is top. Ik heb hem nog niet aangesloten om mijn surround set, maar met de bijgeleverde optische kabel zal dat ook wel geen probleem zijn.
Het meest indrukwekkend is het full HD beeld!
Daarnaast staat hij inmiddels zelf films te downloaden via de ingebouwde BitTorrent client, helemaal gaaf! (details te vinden in de extra handleiding op de site van Eminent) Nu hoeft er geen pc meer dag en nacht aan te staan om te downloaden.
Kortom, een super mediaspeler!!